Ən yaxşı həllər ilə həyata keçirilən layihələr
Alabaşlı-Quşçu dəmir yolu xəttinin əsaslı təmiri və istismara verilməsi üçün konseptual hesabatın hazırlanması
Avqust 2021
Sentyabr 2021
“ACG” MMC-nin daha bir layihəsi – Daşkəsən rayonu ərazisində Alabaşlı-Quşçu dəmir yolu xəttinin yenidən qurulmasının iqtisadi əsaslandırması layihəsi keyfiyyətlə başa çatdırılmışdır. Layihə zamanı yol boyu torpaq yatağı, süni qurğular, yol infrastrukturu, kontakt şəbəkəsi, rabitə və işarəvermə cihazları təhlil edilmiş və müvafiq təkliflər verilmişdir. Müqayisəli hesabatlar nəticəsində yekun nəticə əsaslandırılmış şəkildə təqdim olunmuşdur.
Şimal-Cənub Dəmir Yolu Dəhlizində Qasımlıdan Astaraya qədər olan (təq. 60 km) hissəsinin tikintisi üçün yeni yol oxunun seçilməsi və seçilmiş yol oxu üzrə ilkin və müfəssəl layihənin, kontakt şəbəkənin və dartı yarimstansiyalarının, işarəvermə və rabitə sisteminin yenilənməsi üzrə konseptual layihənin hazırlanması; Ələt-Osmanlı-Liman hissəsində mövcud dəmir yolunun üst konstruksiyasının bərpası və ekspertizası üçün ilkin və işçi layihələndirmə işləri
May 2018
May 2019
Layihənin məqsədi Azərbaycanda dəmir yolu xidmətlərinin, eləcə də “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin (ADY) rəqabət qabiliyyətini, maliyyə dayanıqlığını, əməliyyat və xərclərin səmərəliliyini və xüsusilə Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi (Ələt-Astara hissəsi) boyunca hərəkətin buraxma qabiliyyətini təkmilləşdirməkdir.
ACG MMC tərəfindən Şimal-Cənub dəmir yolu layihəsinin bir hissəsi olan Ələt-Astara dəmir yolunun layihə smeta sənədləri işlənib hazırlanmışdır. Layihə çərivəsində mühəndis axtarış işləri, alternativlərin müqayisəsi və yeni yol oxunun seçilməsi, iqtisadi əsaslandırma hesabatı, ərazinin topoqrfiyası və geologiya işləinin aparılması, ətraf mühitin mühafizəsi, sosial və köçürmələr üzrə hesabatın hazırlanması, süni qurğuların layihələndirilməsi və digər layihə və smeta sənədləri yüsək keyfiyyətlə işlənib hazırlanmışdır.
Yalama-Sumqayıt dəhlizi boyunca yolun bərpası üçün mühəndislik və tikintiyə nəzarət üzrə məsləhətçi xidmətləri
Oktyabr 2019
Davam edir
Layihənin məqsədi Azərbaycanda dəmir yolu xidmətlərinin, eləcə də “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin (ADY) rəqabət qabiliyyətini, maliyyə dayanıqlığını, əməliyyat və xərclərin səmərəliliyini və xüsusilə Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizində (Yalama-Sumqayıt hissəsi) hərəkətin buraxma qabiliyyətini yaxşılaşdırmaqdır.
Layihənin tikinti işləri üzrə komponenti aşağıdakılardan ibarət iki Lot şəklində satın alınacaqdır:
Şimal-Cənub dəmir yolu dəhlizinin Biləcəri-Yalama (km 192) hissəsinin dartı yarımstansiyalarına, kontakt şəbəkəyə, işarəvermə və rabitə sistemlərində sabit cərəyanın dəyişən cərəyana dəyişdirilməsi işlərinin təkmilləşdirilməsində tikintiyə nəzarət
May 2018
May 2021
Layihənin əsas məqsədi Azərbaycanda dəmir yolu xidmətlərinin təkmilləşdirilməsi və ADY-nin rəqabət qabiliyyətini, maliyyə dayanıqlığını və əməliyyat-iqtisadi effektivliyini və potensialını gücləndirməkdir.
Layihə aşağıdakı işləri əhatə edir:
Hər iki element dəmir yolu dəhlizinin Biləcəri-Yalama hissəsini (Km 192) əhatə edir.
Şimal-Cənub dəmir yolu dəhlizinin biləcəri-yalama (km 192) hissəsinin dartı yarımstansiyalarında, kontakt şəbəkədə, işarəvermə və rabitə sistemlərində sabit cərəyanın dəyişən cərəyana dəyişdirilməsi işlərinin təkmilləşdirilməsi üzrə konseptual layihənin və müvafiq sənədlərin hazırlanması
May 2018
Dekabr 2021
Biləcəri və Gəncədə lokomotivlərə texniki xidmət göstərilməsi üçün iki deponun tikintisi layihəsi
Dekabr 2017
Dekabr 2021
Azərbaycan Hökuməti ilə “Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti dəmir yolu xidmətlərinin yaxşılaşdırılması, eləcə də ADY-nin rəqabət qabiliyyətini, maliyyə dayanıqlığını, əməliyyat və xərclərin səmərəliliyini və onun maksimal yüklənməsini artırmaq üçün Azərbaycanın şərq-qərb dəmir yolu dəhlizi boyunca dəmir yolu infrastrukturunun və əlaqəli komponentlərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı dəqiq öhdəliklər götürmüşdür. Öhdəliklər müxtəlif beynəlxalq maliyyə institutlarının, eləcə də kommersiya banklarının maliyyələşdirilməsi ilə müxtəlif investisiya proqramları çərçivəsində həyata keçirilir.
Azərbaycanın Gəncə və Bakı şəhərlərində lokomotiv depolar tikiləcəkdir. Bu anbarların olmasında məqsəd Fransanın Alstom şəhərindən alınacaq AC AZ8A və ikigərginlikli AZ4A elektrovozlarının təmirini və texniki xidmətini təmin etməkdir. Bu əsas fəaliyyət həmçinin depolar üçün tələb olunan avadanlığın təchizatını da əhatə etməlidir.
Azərbaycan üçün avtomobil yollarının vəziyyəti və inventar məlumatların toplanması
Sentyabr 2017
Mart 2019
Azərbaycan hökuməti Azərbaycanda avtomobil yolları şəbəkəsinin yaxşılaşdırılmasına və yol istismarının yenidən qurulmasına yönəlmiş iddialı yol proqramını həyata keçirir. Dünya Bankı Üçüncü Magistral Yol Layihəsi vasitəsilə avtomobil yollarının tikintisi, institusional gücləndirilməsi və şəbəkə idarəetmə təcrübələrinin modernləşdirilməsini birgə maliyyələşdirməklə yol proqramını dəstəkləyir.
Bu layihənin ümumi məqsədi toplanmış məlumatların və analitik vasitələrin ən azı aşağıdakı işlər üçün istifadəsini təmin etməkdir:
Biləcəri və Gəncədə qruntun ilkin tədqiqi və ərazinin xüsusiyyəti, Biləcəri və Gəncə depolarında torpaq sahələrin topoqrafik plana alınması
İyun 2016
Oktyabr 2016
Məsləhətçi müəyyən edilmiş torpaq sahələrində tapşırıqlar yerinə yetirməlidir. Bu torpaq sahələri Biləcəri və Gəncə şəhərində mövcud Təmir Emalatxanaları Obyektlərinin daxilində yerləşir. Biləcəridə gələcək emalatxanaların yerləşəcəyi sahənin genişləndirilməsi təxminən 23000 m2 ərazini əhatə edir. Biləcəridə gələcək emalatxanaların yerləşəcəyi sahənin genişləndirilməsi təxminən 23000 m2 ərazini əhatə edəcəkdir. Bu, mövcud obyektlərin bir hissəsini əhatə edir. Bu ərazidə sökülməli olan köhnə tikililər və qurğular mövcuddur.
Biləcəri üçün yeni emalatxanaların yerləşəcəyi sahənin orta səviyyəsi dənizdən təxminən 36,60 m yüksəklikdədir, lakin təxminən 3,51 m səviyyə fərqləri mövcuddur. Biləcəri dəmir yolu lokomotivlərinin gələcək emalatxanaları üfüqi müstəvidə tikilməlidir, bu səbəbdən də torpaq daşıma işləri (təxminən 46000 m3) gözlənilir.
Gəncə üçün yeni emalatxanaların yerləşəcəyi sahənin orta səviyyəsi dənizdən təxminən 346 m hündürlükdədir. Mövcud obyektlər üfüqi sahəyə yerləşdirilmişdir. Tamamlanması planlaşdırılan torpaq işləri hələ də kifayət qədər çoxdur; onlar əsasən yeni yeraltı şəbəkələr və ya yeni tikili özülləri üçün sahə qazıntıları ilə əlaqədar olacaqdır.
Uzunluğu 600 km olan Bakı-Böyük Kəsik dəmir yolunun dayaq yerlərinin müəyyənləşdirilməsi və yerləşdirilməsi
Dekabr 2016
Oktyabr 2018
SCPX Ekoloji Sosial Monitorinq Xidmətləri
Niyabr 2014
Dekabr 2019
Mövcud SCP sistemi Şahdəniz qazını Xəzər dənizinə yaxın olan Səngəçal terminalından Qafqaz vasitəsilə Gürcüstan/Türkiyə sərhədinə ixrac edir. Onun layihə gücü 90 bar maksimum iş təzyiqində 7,4 milyard kubmetr ixrac sürətinə xidmət edir. Dənizdə su anbarının və hasilat müəssisələrinin gələcək inkişafını nəzərdə tutan Şahdəniz 2 Layihəsi nəticəsində SCP sisteminin gücünün artırılması tələbi yaranır. Əlaqədar Şirkətin layihəsi Cənubi Qafqaz Boru Kəmərinin Genişləndirilməsi (CQBKG) kimi tanınır və məqsədi yeni boru kəməri “yollarının” və kompressor qurğuların əlavə edilməsi yolu ilə SCP sisteminin gücünü təxminən 16 milyard kubmetr artırmaqdır. Müqavilə çərçivəsində görülən işlər həm Azərbaycanda, həm də Gürcüstanda Layihə ilə bağlıdır.
Km 31+000-dən km 54+410-dək Ələt-Astara avtomobil yolunun tikintisi üçün Ümumi Tikinti İşlərinə dair Müqavilələrdə Tikintiyə Nəzarət
May 2014
May 2016
Ələt-Astara avtomobil yolunda km 55+800-dən km 80+600-dək olan hissənin tikintisi üçün tikinti müqavilələrindəki tikintiyə nəzarət
May 2014
May 2016
FIDIC Müqavilə Şərtlərinə uyğun olaraq Mühəndis kimi Tikintiyə Nəzarət Xidmətləri, o cümlədən:
Regional Yollar üçün müfəssəl layihələndirmənin, sosial və ekoloji hesabatların və tender sənədlərin texniki-iqtisadi əsaslandırılmasının hazırlanması – Hissə B
Noyabr 2014
Oktyabr 2016
R45 Şirvan-Noxudlu-Salyan və R46 Salyan-Neftcala regional yolların və əlaqədar birləşdirici yerli yolların bərpası üçün texniki-iqtisadi əsaslandırma, ətraflı layihələndirmə və tender sənədlərin hazırlanması
Aprel 2014
Noyabr 2016
Ələt-Masallı avtomobil yolu layihəsi üçün KÜR KÖRPÜSÜNÜN Tikintisinə Nəzarət, M-3 (piket 54+824 - 55+187)
Avqust 2014
Dekabr 2016
Körpünün Növü: 3 korpuslu düzbucaqlı monolit tir
Körpünün uzunluğu: 351,08 m (maillik qanadının ucundan maillik qanadının sonuna qədər - 362,92 m)
Aşırım uzunluqları: 50+50+151,08+50+50;
Aşırım eni: 29,74 m
Özülün növü: Polad Silindr Svaylar
Digər Xüsusiyyətlər: Körpünün Orta Aşırımında Polad Arkalı tir
Yolun eni: 4 zolaqlı magistral yol
Digər Xüsusiyyətlər: Körpünün Orta Aşırımında Polad Arkalı tir
Yolun eni: 4 zolaqlı magistral yol
Ələt-Astara avtomobil yolunun, Masallı-Cəlilabad kəsişməsinin tikintisinə nəzarət (km142+890-dan 110+700)
Yanvar 2014
İyul 2018
Gəncə regionunda dörd körpünün texniki-iqtisadi əsaslandırılması
Avqust 2013
Dekabr 2013
Əsgərabad-Muğan-Çaylı avtomobil yolunun layihələndirilməsi
Sentyabr 2013
Sentyabr 2014
Azərbaycan Standartlarına əlavə olaraq SNIP və QOST standartlarına əsasən:
Qusar-Ləzə yolunun təkmilləşdirilməsi üçün işçi layihənin hazırlanması
Mart 2012
Dekabr 2012
Bakı-Şamaxı avtomobil yolu üzrə Ətraf Mühitin Qiymətləndirilməsi və Ətraf Mühitin İdarəedilməsi Planının Hazırlanması
Oktyabr 2011
Dekabr 2012
Azərbaycanda Nəqliyyat Nazirliyi Bakı-Şamaxı avtomobil yolunun bütün uzunluğunun 4 hərəkət zolağına qədər təkmilləşdirilməsi imkanlarını nəzərdən keçirir. Hazırda yalnız ilk 13,3 km dörd zolaqlıdır və 45-ci km-ə qədər olan sonrakı hissə hazırda dörd zolağa genişləndirilir. Bundan başqa, Dünya Bankının maliyyələşdirdiyi “Magistral 2” layihəsi çərçivəsində Bakı-Şamaxı yolunun mövcud hərəkət hissəsinin bütün uzunluğu yenidən qurulur. Ətraf mühitin qiymətləndirilməsi məqsədləri üçün layihəyə ekoloji kateqoriya A (Dünya Bankının Əməliyyat Siyasəti OP 4.01 “Ətraf Mühitin Qiymətləndirilməsi”) verilmişdir. Bütün yol üçün Ətraf Mühitin Regional Baxışı və Ətraf Mühitin İdarə Edilməsi Çərçivəsi hazırlanmış və yolun ilk 30 km hissəsi (km 15-dən 45-ə qədər) üçün Ətraf Mühitə Təsirin Qiymətləndirilməsi və İdarəetmə Planı hazırlanmışdır. Hazırda “AzərYolServis” yolun 45-ci km-dən 105-ə qədər qalan hissəsi üçün Ətraf Mühitə Təsirin Qiymətləndirilməsi və İdarəetmə Planının hazırlanması üçün məsləhət xidmətlərini cəlb etmək istəyir. Tapşırıq çərçivəsində əməkdaşlarımız tərəfindən göstərilən xidmətlərin təsviri: Magistral yolun bu hissəsi Bankın OP/BP 4.01 Ətraf Mühitin Qiymətləndirilməsinə əsasən ətraf mühitin qiymətləndirilməsi məqsədləri üçün A kateqoriyalı layihə kimi təsnif edilmişdir. Buna görə də, bu marşrut üçün ətraf mühitin qiymətləndirilməsi və idarəetmə planı hazırlanmalı və maraqlı tərəflərdən şərhlər alınmalı və yekun hesabata daxil edilməlidir. Firmamız ƏMTQ hesabatına daxil edilməli olan yol hissəsinin tikintisi və Ətraf Mühitin İdarəetmə Planı (ƏMİP) ilə bağlı ətraf mühitə təsirlər və idarəetməni əhatə edən Ətraf Mühitə Təsirin Qiymətləndirilməsinin (ƏMTQ) hazırlanmasına cavabdeh olmalıdır.
Bakı Şamaxı avtomobil yolunun 4 zolaqlı hissəsinin km 15-45 hissəsinin tikintisinə nəzarət, Azərbaycan avtomobil yolları – III layihə
Sentyabr 2011
Mart 2013